Weet je wat grappig is? Als ik mijn dochter van 6 beloof dat ze aan het einde van de dag een cadeautje krijgt als ze heel lief is, heb ik meestal de hele dag geen kind aan haar. Een kleine herinnering bij dreigende foutjes zijn voldoende om het weer scherp te hebben. Natuurlijk doe ik dit niet, dat doen alleen andere ouders 😉

Cadeautje bij je bestellingWeet je wat nog leuker is? Volwassen bezoekers houden ook van cadeautjes! Onze ervaring is dat de conversie in een webshop echt omhoog gaat als je een cadeautje belooft aan de bezoekers. Je kunt ervoor kiezen om standaard een cadeautje te geven bij iedere bestelling. En het hoeft echt niet enorm te zijn.

Beloon gewoon om het feit dat iemand iets in jouw webshop wil kopen en je conversie-percentage zal stijgen. Om de gemiddelde bestelwaarde in je webshop te verhogen adviseren wij onze klanten om een drempelwaarde in te stellen voor een cadeau. Nog beter: laat het cadeau meer waarde krijgen als de bestelling groter wordt.

Je zult zien dat meer mensen net boven de drempelwaarde zullen bestellen. Hierdoor zal de omzet van je webshop dus omhoog gaan en kun je verder groeien.

Feedback

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen of zijn er onduidelijkheden? Werkt de code niet op jouw website? Laat het ons weten, dan kunnen wij je misschien verder helpen.

Feedback kennisbankartikel

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mis geen WordPress tips meer.

Al 500+ webdesigners en marketeers ontvangen deze nieuwsbrief.

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mis nooit meer website tips.

Al 500+ webdesigners en marketeers ontvangen onze nieuwsbrief.

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.