De Elementor Portfolio widget is een handige tool om je werk, projecten of producten op een visueel aantrekkelijke manier te tonen.
Elementor portfolio widget toevoegen
Je begint door de widget naar een sectie op je pagina te slepen. Vervolgens kun je projecten toevoegen door nieuwe items te maken of bestaande items te selecteren.
Je hebt de mogelijkheid om elk item een afbeelding, titel en omschrijving te geven. De widget biedt verschillende lay-outs, zoals grid of masonry, waardoor je de presentatie kunt aanpassen aan je voorkeur.
Je kunt ook kiezen uit diverse hover-effecten en de filters activeren, waardoor gebruikers projecten kunnen sorteren op categorie.
Qua styling kun je met de Portfolio widget de kleuren, typografie en afmetingen aanpassen. De geavanceerde instellingen bieden opties voor marges, animaties en responsiviteit. Kortom, de Elementor Portfolio widget geeft je de vrijheid om een mooie portfolio te creëren die past bij je website.
Elementor voor WordPress
Zelf ontwikkelen wij geen nieuwe WordPress projecten met Elementor. Waarom niet? Wij blijven graag dicht bij de basis van WordPress en dat is de Gutenberg editor die wij gebruiken in combinatie met het GeneratePress thema.
Alleen krijgen we veel vragen over Elementor en willen we ook graag onze kennis hierover delen. En daarbij willen we ook graag aangeven dat als de Elementor plugin correct geïnstalleerd en gebruikt wordt dat het zeker geen slechte pagebuilder is.
In Elementor kun je gebruik maken van globale widgets, global widgets heten deze items. Maar hoe maak je deze widgets in je WordPress website met Elementor en hoe hergebruik je ze? Dat vind je in dit artikel.
Elementor global widget maken
Widget toevoegen:
Open je pagina of bericht in Elementor.
Voeg een widget toe die je als global widget wilt instellen.
Opslaan als global widget:
Klik met de rechtermuisknop op de widget.
Selecteer “Save as Global” in het menu.
Geef de global widget een naam en klik op “Save”.
Bewerken van de global widget:
Global widgets verschijnen in de Elementor widgetbibliotheek onder de categorie “Global”.
Als je de global widget wilt bewerken, dubbelklik er dan op of klik met de rechtermuisknop en selecteer “Edit Global”.
Global widget Elementor opnieuw invoegen
Pagina openen in Elementor:
Open de pagina of het bericht waarin je de global widget wilt gebruiken.
Global widget toevoegen:
Klik op het “Widgets”-pictogram in het linkermenu.
Scroll naar beneden naar de categorie “Global”.
Sleep de global widget die je wilt hergebruiken naar de pagina.
Instellingen aanpassen:
Als je de global widget alleen op die specifieke pagina wilt aanpassen, klik dan op “Unlink” na het plaatsen.
Hiermee wordt de global widget een standaard widget en kun je deze aanpassen zonder de originele widget te beïnvloeden.
Publiceren:
Klik op “Publish” of “Update” om je wijzigingen op te slaan en te publiceren.
Met deze twee simpele stappen kun je global widgets in Elementor maken en hergebruiken, wat het ontwerpen van WordPress websites efficiënter maakt.
Elementor voor WordPress
Zelf ontwikkelen wij geen nieuwe WordPress projecten met Elementor. Waarom niet? Wij blijven graag dicht bij de basis van WordPress en dat is de Gutenberg editor die wij gebruiken in combinatie met het GeneratePress thema.
Alleen krijgen we veel vragen over Elementor en willen we ook graag onze kennis hierover delen. En daarbij willen we ook graag aangeven dat als de Elementor plugin correct geïnstalleerd en gebruikt wordt dat het zeker geen slechte pagebuilder is.
Wil je een accordeon toevoegen aan een Elementor website? Dan kun je daarvoor de standaard opties uit het thema gebruiken, geen extra WordPress plugin voor nodig.
Elementor accordeon toevoegen
Om bijvoorbeeld een FAQ-accordeon toe te voegen met de Elementor pagebuilder, volg je deze stappen:
Sectie toevoegen:
Open je pagina of bericht in Elementor.
Klik op het plus-icoontje om een nieuwe sectie toe te voegen.
Kies een éénkoloms-structuur.
Element toevoegen:
Klik op het “Widgets”-pictogram in het linkermenu.
Zoek naar “Accordeon” in de lijst met elementen.
Sleep het “Accordeon”-element naar de nieuwe sectie.
FAQ-items invoeren:
Standaard zijn er twee items in het accordeon.
Klik op het eerste item om het te bewerken.
Voer de vraag in het “Title”-veld in.
Voer het antwoord in het “Content”-veld in.
Herhaal dit voor elk item dat je wilt toevoegen.
Extra items toevoegen:
Klik op “Add Item” om extra items toe te voegen.
Vul de vraag en het antwoord in zoals eerder beschreven.
Stijlen aanpassen:
Klik op het “Style”-tabblad om de stijl van het accordion aan te passen.
Je kunt hier zaken aanpassen zoals de titel en de inhoud.
Pas bijvoorbeeld de kleur, achtergrond of typografie aan.
Geavanceerde opties:
Klik op het “Advanced”-tabblad voor verdere aanpassingen.
Hier kun je marges, opvulling, en andere geavanceerde instellingen aanpassen.
Publiceren:
Klik op “Publish” of “Update” om de wijzigingen op te slaan en te publiceren.
Dat is alles! Zo maak je eenvoudig een FAQ-accordeon met Elementor.
Elementor voor WordPress
Zelf ontwikkelen wij geen nieuwe WordPress projecten met Elementor. Waarom niet? Wij blijven graag dicht bij de basis van WordPress en dat is de Gutenberg editor die wij gebruiken in combinatie met het GeneratePress thema.
Alleen krijgen we veel vragen over Elementor en willen we ook graag onze kennis hierover delen. En daarbij willen we ook graag aangeven dat als de Elementor plugin correct geïnstalleerd en gebruikt wordt dat het zeker geen slechte pagebuilder is.
Je kunt je notificatie instellingen in ClickUp aanpassen om te kiezen waarover je meldingen wilt ontvangen en waar je elke soort melding wilt ontvangen. Hiermee voorkom je dat je bij iedere aanpassing in je werkruimte een aantal e-mails gaat ontvangen.
ClickUp notificaties
Om de notificaties aan te passen moet je gebruik maken van de desktop versie van ClickUp. In de mobiele app heb je hier geen mogelijkheden voor. Wanneer je een nieuwe werkruimte maakt of eraan deelneemt, ontvang je alle standaard meldingen. Er zijn verschillende notificatie instellingen die je vervolgens kunt aanpassen.
Je kiest of je taken wilt volgen die aan de volgende criteria voldoen:
Taken of subtaken die je maakt.
Subtaken die zijn gemaakt in taken die je volgt.
Wanneer je een taak of subtaak bewerkt.
Wanneer je een reactie plaatst op een taak of subtaak.
In de sectie taken is er een extra watcher-instelling. Je kunt ervoor kiezen om meldingen te ontvangen en alle nieuwe taken te volgen die worden aangemaakt.
De WordPress Customizer is een handige standaard WordPress tool waarmee je de vormgeving en functionaliteit van je WordPress website kunt aanpassen zonder uitgebreide coderingskennis. Dit is vooral waardevol voor webdesigners of website eigenaren die snel en gemakkelijk wijzigingen willen aanbrengen aan hun websites. In dit artikel zullen we de basisbeginselen van de WordPress Customizer bespreken en hoe je deze kunt gebruiken voor jouw marketingdoeleinden.
Waar zit de WordPress customizer?
Om toegang te krijgen tot de customizer, log je in op je WordPress dashboard en ga je naar “Weergave” en selecteer je “Aanpassen”. Hiermee opent de customizer in de voorbeeldmodus, waardoor je live wijzigingen kunt zien voordat je ze publiceert.
Site-identiteit en logo
Een van de eerste dingen die je kunt aanpassen, is de site-identiteit. Hier kun je je website een titel en een tagline geven, wat essentieel is voor branding. Je kunt ook je logo uploaden om je merk consistent te presenteren.
Je vind deze opties niet altijd in de customizer. Bijvoorbeeld het GeneratePress thema en het Avada thema hebben deze opties beiden in hun eigen thema opties.
Kleur en thema-opties
Met de WordPress Customizer kun je de kleuren en het thema van je website wijzigen om ze beter af te stemmen op je huisstijl bijvoorbeeld. Pas de achtergrondkleur, tekstkleur, koptekstkleur en meer aan om een visueel aantrekkelijke en coherente look te creëren.
Widgetgebieden
Widgetgebieden zijn belangrijk voor het toevoegen van marketingelementen aan je website. Voeg bijvoorbeeld een widget toe voor een nieuwsbriefinschrijving, sociale mediapictogrammen of advertenties. Je hebt in ieder geval widgetgebieden in de footer maar ook in de sidebar als je deze gebruikt.
Menu’s en navigatie
Met de Customizer kun je menu’s maken en aanpassen om de navigatie van je website te verbeteren. Dit is cruciaal voor digitale marketeers, omdat een duidelijke en intuïtieve navigatie essentieel is om gebruikers naar relevante inhoud te leiden.
Statische voorpagina
Als onderdeel van je digitale marketingstrategie wil je misschien een specifieke statische pagina instellen als je startpagina. De Customizer biedt opties om dit in te stellen.
Publiceren van wijzigingen
Zodra je tevreden bent met de aanpassingen die je hebt gemaakt in de Customizer, kun je ze publiceren om ze live op je website te tonen. Het biedt ook de mogelijkheid om wijzigingen vooraf te bekijken voordat je ze live maakt.
De WordPress Customizer is een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel om snel en gemakkelijk wijzigingen aan te brengen in de vormgeving en functionaliteit van hun websites. Het stelt je in staat om je website snel aan te passen zonder dat je uitgebreide technische kennis nodig hebt.
In de snel ontwikkelende wereld neemt kunstmatige intelligentie (AI) een centrale plaats in, met tools die onze manier van werken, leren en communiceren revolutioneren.
Als je nieuw of beginner bent in het AI domein, kan het overweldigend zijn om te navigeren door de diverse en complexe AI-tools. Wat zijn de mogelijkheden, welke opties heb je wel of juist niet nodig, welke tool gebruik je voor tekst of beeld, zijn er kosten aan Ai tools verbonden, etc.
In dit korte artikel zullen we verschillende AI-tools die beschikbaar zijn benoemen, elk met hun eigen functies en toepassingen.
Ondertussen waarschijnlijk de bekendste AI assistent (behandel deze als een Chatbot). Er is een gratis variant en een betaalde versie. Het is aan te raden om maandelijkse investering van 20 dollar te investeren in ChatGPT omdat je simpelweg betere resultaten krijgt met de betaalde variant.
ChatGPT is een geavanceerd taalmodel ontwikkeld door OpenAI, ontworpen om mensachtige conversaties te voeren en vragen te beantwoorden. Het maakt gebruik van machine learning om inzichten, advies, en tekstuele content te genereren over een breed scala aan onderwerpen.
Dall-E is een geavanceerd AI-systeem ontwikkeld door OpenAI dat afbeeldingen kan genereren of bewerken op basis van geschreven instructies, oftewel prompts. Stel je voor dat je een beschrijving geeft zoals “een olifant die op een fiets zit onder de maan” – Dall-E kan dan een beeld creëren dat deze beschrijving visueel voorstelt.
Het is bijzonder omdat het zeer creatief kan zijn en dingen kan combineren op manieren die nog nooit eerder gezien zijn, wat het een krachtig hulpmiddel maakt voor kunstenaars, ontwerpers, en iedereen die visuele content nodig heeft. Je kunt Dall E niet als een losse tool gebruiken, het is geïntegreerd in ChatGPT bijvoorbeeld sinds versie 3.
Midjourney is een soort slimme computerprogramma dat plaatjes kan maken gebaseerd op wat je het vraagt. Je typt in wat voor afbeelding je wilt, bijvoorbeeld een zonsondergang op het strand of een kat in de ruimte, en Midjourney maakt dat plaatje voor je. Het is alsof je een heel getalenteerde tekenaar hebt die precies kan tekenen wat jij in gedachten hebt.
De afbeelding die je hiernaast ziet staan is gemaakt in Midjourney. Met het commando: office manager die heel blij naar haar scherm kijkt.
Wat wij een nadeel vinden van Midjourney is dat het werkt via de servers van Discord, dit is onhandig. Als je de weg weet hierop hoeft het geen probleem te zijn maar ideaal is het niet.
Midjourney kent verschillende abonnementen. Er is een basisabonnement waarmee je een bepaald aantal plaatjes elke maand kan maken. Als je meer plaatjes wilt maken of extra functies nodig hebt, kun je kiezen voor een duurder abonnement. De prijzen kunnen veranderen, dus het is een goed idee om op hun website te kijken voor de meest actuele informatie.
Copilot is de Ai Assistent van Microsoft. Deze tool is te integreren in Microsoft producten als Office 365 en Teams. Hiervoor heb je een abonnement nodig.
De Ai Assistent van Microsoft, ook bekend als Cortana, is een slimme digitale helper ontworpen om je dagelijks leven gemakkelijker te maken. Copilot kan je helpen met taken zoals het opzoeken van informatie op het internet, het beheren van je kalender, het instellen van herinneringen, en zelfs het sturen van e-mails. Deze optie is gratis online te gebruiken via de website.
Je kunt met Microsoft Copilot praten of typen, net zoals je met een echt persoon zou doen, en het werkt op verschillende apparaten zoals computers, smartphones en slimme luidsprekers.
Met deze innovatieve Ai video tool kunnen gebruikers met tekstcommando’s of afbeeldingen starten met boeiende en interactieve video’s genereren, waarbij tekstuele informatie naadloos wordt geïntegreerd met visuele elementen.
Pixverse is online te gebruiken of net als Midjourney via de Discord servers. Vooralsnog is het volledig gratis. Een voorbeeld van een video die gemaakt is met Pixverse vind je hieronder. Dit is slechts een voorbeeld, de kwaliteit kan met beter prompten aanzienlijk beter worden uiteraard.
Stemacteur in 1 minuut! Type de tekst die je ingesproken wilt hebben, kies een taal en stemacteur en je hebt in een paar klikken jou voice-over.
ElevenLabs biedt een Ai-gedreven spraakgenerator die tekst omzet in natuurlijk klinkende spraak in elke taal. Deze tool is een oplossing voor video-creators, ontwikkelaars en bedrijven die gesproken audio willen genereren, variërend van personages in verhalen tot dynamische dialogen in games en natuurlijke voice-overs voor audioboeken.
Het platform ondersteunt op dit moment 29 talen en biedt verschillende abonnementsplannen aan, beginnend met een gratis plan dat maandelijks 10.000 tekens geeft, dat is ongeveer 10 minuten audio. Betaalde abonnementen bieden meer tekens en custom voices, met prijzen variërend van $5 tot $330 per maand, afhankelijk van de wensen die je hebt.
De Nederlandse taal is nog steeds lastig om deze vloeiend uit te spreken, het platform is perfect voor Engelstalige teksten maar in het Nederlands nog niet goed genoeg op het moment.
Video’s genereren op basis van tekst en afbeeldingen, toegankelijk voor zowel professionals als beginners in de AI wereld. Dat kun je met Runway.
Runway is een innovatief platform dat een breed scala aan creatieve tools biedt, waaronder het maken, bewerken en verbeteren van video’s. Of het nu gaat om het toevoegen van speciale effecten, het automatiseren van tijdrovende bewerkingstaken of het transformeren van tekst naar video, Runway biedt een intuïtieve interface die zowel beginners als professionals aanspreekt.
Wat de kosten betreft, hanteert Runway een abonnementsmodel met verschillende prijspunten, afhankelijk van de behoeften en het gebruiksniveau van de gebruiker. Er is een zeer beperkt gratis pakket, als je meer opties en resultaten wilt moet je een maandelijks abonnement afnemen vanaf 12 euro per maand.
Het werkt niet meer. Herken jij het als webdesigner? Het zal iets met een WordPress website of WooCommerce webshop zijn. Hoe kom je erachter wat het probleem is? En hoe ga je op zoek naar de oplossing? Wij geven je graag een aantal standaard vragen die het probleem kunnen verduidelijken zodat jij op zoek kunt naar een oplossing.
Wat werkt er niet meer?
Beschrijf zo specifiek mogelijk wat er precies niet meer werkt. Is het een bepaalde pagina die niet meer wil laden? Is het een standaard functionaliteit die je altijd gebruikt maar die nu niet meer werkt? Met vragen stellen zul jij de oorzaak van het probleem moeten onderzoeken.
Wat is er aangepast?
Als het WordPress onderhoud extern of door jou zelf wordt uitgevoerd is het van belang om te weten wat er gebeurd is voordat ‘het’ niet meer werkte. Is het thema geüpdatet, zijn er plugins geüpdatet of nieuwe plugins geïnstalleerd of zijn er wijzigingen gemaakt in de hosting omgeving? Als voorbeeld kun je denken aan de wijziging van de PHP-versie op de server of een update van WordPress.
In welke browser speelt het probleem?
Er kunnen problemen zijn in de voorkant van een website die alleen bij een specifieke browser of zelfs specifieke browserversie optreden. Daarom is het van belang om te weten welke browser en welke versie er gebruikt wordt. Dit kan je heel veel tijd besparen bij het debuggen van een probleem.
Wat is al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Veel klanten zullen echt niet direct jouw hulp inroepen als ze een probleem hebben. Maar wat hebben ze al geprobeerd? Hebben ze misschien al iemand anders laten kijken? Zijn er al wijzigingen gemaakt in de configuratie? Is er al in de errorlog gekeken om WordPress problemen op te onderzoeken?
Dit zijn allemaal zaken die jou tijd kunnen besparen bij het oplossen van het probleem. Vraag hier dus naar en is het onduidelijk wat er gebeurd is voordat jij gecontacteerd werd, zet dan een backup terug om zeker te zijn dat er geen wijzigingen zijn die het probleem verergeren.
Conclusie
Geen enkel probleem is hetzelfde. Het zal dus vaak tijd kosten om te onderzoeken hoe een probleem ontstaat en wanneer het optreedt. Hier zal het ook vanaf hangen wat de prioriteit is die je aan een probleem geeft. Als voorbeeld de storing die klanten vanaf bepaalde browsers hebben, zal bij ons meer prioriteit krijgen dan het probleem dat een klant een bepaalde functie niet kan benaderen zoals ze gewend waren. Dat laatste is uiteraard erg vervelend en moet ook zo snel mogelijk opgelost worden, maar de omzet van de klant hangt hier niet vanaf.
“Interaction to Next Paint” (INP) is een prestatiemetriek van Google die meet hoe lang het duurt voordat een webpagina in bijvoorbeeld WordPress reageert op een interactie van de gebruiker en de visuele feedback van die interactie toont. Dit omvat de tijd vanaf het moment dat de gebruiker een actie initieert (zoals klikken op een knop, tikken op een scherm, of een toets indrukken) tot het moment waarop de browser het resultaat van die interactie begint te renderen of schilderen op het scherm.
Interaction to Next Paint (INP)
INP is een belangrijke maatstaf voor het begrijpen van de gebruikerservaring op een website, omdat het rechtstreeks van invloed is op hoe “snappy” of responsief een website aanvoelt. Een lagere INP-waarde duidt op een snellere respons en een betere gebruikerservaring, terwijl een hogere INP-waarde kan wijzen op potentiële knelpunten in de prestaties die de gebruikerservaring kunnen schaden.
Deze waarde is bijzonder relevant in de context van interactieve webapplicaties, waar gebruikers verwachten dat acties onmiddellijke feedback krijgen. Het optimaliseren voor INP kan betekenen dat je de JavaScript-uitvoering in je WordPress website moet optimaliseren, overbodige re-rendering van afbeeldingen in je webshop moet verminderen of de algemene prestaties van de website moet verbeteren door technieken zoals code-splitting, lazy loading, en het optimaliseren van alles wat geladen wordt.
Core Web Vitals
INP maakt deel uit van een bredere set van Core Web Vitals, die Google heeft geïntroduceerd om website-eigenaren en ontwikkelaars te helpen de kwaliteit van de gebruikerservaring te meten en te verbeteren. Deze vitals richten zich op verschillende aspecten van de webprestaties, inclusief laadtijden, interactiviteit, en visuele stabiliteit van content tijdens het laden. Je kunt zelf eenvoudig bekijken hoe jouw website scoort in de Google Pagespeed test.
High-Performance Order Storage (HPOS) biedt verbeterde databasestructuur voor WooCommerce webshops. Eenvoudig uitgelegd, de WordPress database tabellen plaatsen standaard alle berichten en orders in één tabel wp_posts in de database. De verbetering die de WooCommerce developers gemaakt hebben met HPOS is dat de orders niet meer in de WP_Post tabellen komen maar hun eigen tabellen krijgen. Het voordeel hiervan is dat jouw webshop hierdoor uiteindelijk sneller gaan worden en beter presteren!
HPOS maakt gebruik van Woo’s Create, Read, Update, Delete (CRUD) ontwerp om ordergegevens in aangepaste tabellen op te slaan die zijn geoptimaliseerd voor WooCommerce-query’s.
Wat is High-Performance Order Storage voor WooCommerce?
Sinds 2022 zijn de ontwikkelaars van WooCommerce al bezig met het ontwikkelen van HPOS en sinds WooCommerce versie 8.2 in oktober 2023 uitgebracht is, is HPOS standaard onderdeel van een nieuwe WooCommerce installatie. Bestaande webshops hebben nog de tijd om te migreren, dit kan nu nog handmatig gedaan worden als alle plugins die geïnstalleerd zijn compatible zijn met HPOS.
Waarom HPOS gebruiken?
HPOS voor WooCommerce verbetert de webshop op drie punten.
Schaalbaarheid: De toename van het aantal klanten en bestellingen verhoogt de belasting op de database van de webshop, waardoor het moeilijk wordt om klantbestellingsverzoeken te verwerken. Met High-Performance Order Storage krijgt de webshop speciale tabellen voor gegevens zoals bestellingen, besteladressen en speciale indexen, wat resulteert in minder lees-/schrijfbewerkingen en minder bezette tabellen.
Betrouwbaarheid: HPOS maakt het implementeren en herstellen van gerichte back-ups eenvoudiger. Geen zorgen meer over het verliezen van bestellingen, voorraadnummers of klantinformatie dankzij betrouwbare back-ups in deze aangepaste bestellingstabellen. Deze tabellen kunnen los van de andere databasetabellen hersteld worden. Een groot voordeel!
Eenvoud: Met HPOS kun je door de afzonderlijke tabellen bladeren, onafhankelijk van de _posts-tabel, om gegevens te vinden.
WooCommerce HPOS instellen
HPOS is standaard ingeschakeld voor nieuwe installaties vanaf WooCommerce versie 8.2 uitgebracht in oktober 2023. Bestaande webwinkels kunnen overschakelen van WordPress berichtenopslag naar High-Performance Order Opslag door de onderstaande stappen te volgen.
Om HPOS te activeren, moeten bestaande winkels eerst zowel de berichten als de bestellingen tabel synchroniseren.
In WP Admin, navigeer naar WooCommerce > Instellingen > Geavanceerd > Functies
Vink het selectievakje Compatibiliteitsmodus inschakelen (synchroniseert orders naar de berichtentabel) aan.
Zodra deze instelling is ingeschakeld, worden achtergrondacties gepland.
De actie wc_schedule_pending_batch_process controleert of er orders zijn die moeten worden teruggezet.
Als die er zijn, plant het een andere actie (wc_run_batch_process) om deze orders terug te zetten naar berichtenopslag.
Je kunt wachten tot deze acties vanzelf uitgevoerd worden (wat niet lang zou moeten duren), of je kunt naar WooCommerce > Status > Geplande Acties gaan, de acties vinden en op de Uitvoeren-knop klikken.
Deze actie zal 25 orders tegelijk terugvullen; als er meer orders gesynchroniseerd moeten worden, worden verdere acties gepland zodra de voorgaande acties voltooid zijn.
Nadat beide tabellen succesvol gesynchroniseerd zijn, kun je de optie selecteren om helemaal over te schakelen naar HPOS.
Het is wel aan te raden om enige tijd de compatibiliteitsmodus te blijven gebruiken om een goede overgang te verzekeren. In geval van problemen kan direct teruggekeerd worden naar de _posts tabel.
Incompatible plugins HPOS
Je kunt niet standaard HPOS activeren. Het kan zijn dat je deze optie nog niet kunt activeren omdat niet alle plugins hiervoor geschikt zijn. Vooral verouderde WordPress plugins die niet recent bijgewerkt zijn kunnen problemen geven.
Als je klikt op ‘bekijk en beheer’ onder de melding incompatible plugins gedetecteerd bij de HPOS instellingen in WooCommerce krijg je een overzicht van de plugins die nog niet compatible zijn. Je kunt dan kijken of er misschien toch een update beschikbaar is of deze plugins vervangen of verwijderen.
HPOS WooCommerce uitschakelen
Mocht je toch problemen hebben met HPOS ingeschakeld dan kun je als eerste de compatibiliteitsmodus inschakelen. Dit is een vinkje wat je vind in WooCommerce > Instellingen > Geavanceerd > Functies. Als je dit inschakelt gebruikt WooCommerce zowel de standaard Post tabellen als de nieuwe Order tabellen.
Dit is uiteraard wel een tijdelijke oplossing voor je probleem. Beter is om helemaal om te schakelen naar HPOS.
Mocht de compatibiliteitsmodus niet voldoende zijn om je problemen op te lossen dan kun je weer terugschakelen naar de Posts instellingen. Dit is de bovenste optie in het screenshot hierboven.