Wil je weten of je veilig kunt bestellen bij een webshop of heb je al twijfels hierover? Hiervoor is Webshopchecker.nl opgericht.

Webshopchecker.nl

Aan de hand van verschillende criteria, die je hier kunt terugvinden, kun je checken hoe betrouwbaar een webshop is. Voorkom dat je opgelicht wordt en check voordat je een aankoop afrond.

Webshopchecker

Voorbeeld nep webshop

In deze video zie je een nep webshop en laten we je zien op basis waarvan je zelf ook zou kunnen vermoeden dat de webshop onbetrouwbaar is.

Link ruilen is een hele business op zich in de online marketing. Met regelmaat ontvangen wij ook een mail van een bedrijf dat met ons een link wil ruilen. Zij plaatsen dan een link op hun website naar onze website in ruil voor een link terug. Wij weigeren dergelijke verzoeken, waarbij het gaat om 1 op 1 link ruilen. Hier hebben we belangrijke redenen voor, welke we in dit artikel met jou gaan bespreken. We geven je niet alleen deze redenen om je vooral niet bezig te gaan houden met 1 op 1 link ruilen, maar we geven je ook een leuke tip voor link ruilen zoals het wel kan.

Waarom is 1 op 1 link ruilen niet verstandig?

Het ruilen van links ontstaat vaak doordat iemand graag meer externe links naar de eigen website wil hebben. In de zoektocht komen deze mensen op sites terecht die linken naar honderden andere websites, minimaal. Daarbij zijn deze websites ook nog eens van heel beroerde kwaliteit. Dat zijn al een paar redenen om het niet te doen. Je link verdwijnt tussen honderden andere links, minimaal, en jouw website wordt vermeld op een website waarop kwaliteit geen rol speelt. Dit maakt de link bijzonder zwak en eigenlijk compleet nutteloos.

Wanneer is er nu sprake van 1 op 1 link ruilen? Dit is eigenlijk heel eenvoudig. Hierbij gaat het om een onderlinge ruil tussen twee partijen, dus twee websites. De ene website linkt naar de andere website en deze andere website linkt weer terug. Een directe ruil tussen twee partijen dus, daar gaat het om bij 1 op 1 link ruil. Hieronder vind je hier de 5 belangrijkste nadelen van.

1. Google is niet van gisteren

Het is al lang geleden dat Google niet in staat was om te begrijpen wat er op websites gebeurt. Google wordt met de dag slimmer. Met de komst van Google Rankbrain zijn de ontwikkelingen alleen nog maar sneller gegaan. Wanneer jij 50 links op je website plaatst naar 50 verschillende websites, dan is dit prima als de links relevant zijn. Dit kan Google zeker waarderen.

Plaatsen deze 50 websites ook allemaal een link naar jouw website? Dan tikt Google je op de vingers. Het gaat dan namelijk niet meer om relevante links die waarde toevoegen aan content. Het gaat duidelijk om 1 op 1 link ruil. Dat vind Google niet leuk en de zoekmachine laat dit merken door je website lager te ranken.

2. Je gokt met je toekomst

Onthoud altijd dat Google je beste vriend op het internet is. Zonder Google ben je nergens! Dit klinkt hard, maar het is waar. Als Google jou niet aardig vindt, dan kan jouw website zomaar verdwijnen uit de resultaten. Als je nu een website hebt met veel unieke bezoekers is het zonde om dit op het spel te zetten door te gaan link ruilen.

Ga je juist net starten met een zakelijke website of een foodblog en wil je meteen goed scoren door links te gaan ruilen met andere websites? Dan speel je met de toekomst van je kersverse bedrijf. Google kan je maken of breken, dus het is beter om je aan de regels te houden. Dit betekent dat je ver weg moet blijven van 1 op 1 link ruilen.

3. Je krijgt er niets voor terug

We denken dat het nu wel duidelijk is dat het je website flink kan schaden als je met tientallen verschillende websites een link gaat ruilen. Google merkt dit 1 op 1 link ruilen op en geeft alle partijen een flinke schop onder de kont. Google schopt hard, dus het gaat pijn doen! Dus ga je de risico’s beperken. In plaats van een link te ruilen met tientallen websites ga je een link ruilen met 5 of 10 websites.

Het ruilen van links met 10 websites wordt al risicovol! Stel dat je 5 links ruilt met 5 websites die jouw link tussen andere links plaatst. Heb je enig idee hoeveel extra bezoekers dit oplevert voor je website? Om precies te zijn: 0. Weet je hoeveel plekken je gaat stijgen in de zoekresultaten? Helaas, ook 0. De links zijn namelijk niet relevant en dus compleet nutteloos.

4. Het is nooit genoeg

Als je eenmaal begint met 1 op 1 link ruilen is het proces van manipuleren moeilijk te stoppen. Wanneer er op een website een heel waardevolle link wordt geplaatst naar jouw zakelijke website, dan kan dit ervoor zorgen dat je in de zoekresultaten van Google stijgt. Deze waardevolle link heb je verdiend, dus niet geruild. Dit laat je zien wat een link op een externe website voor jouw website kan doen en zo wordt de kans groter dat je gaat link ruilen.

Je wilt meer! In het begin zie je goede resultaten, maar na een tijdje zakt je website steeds verder af. Het gaat namelijk niet meer om waardevolle links die jouw kant op komen, maar om waardeloze links die elkaars kant op vliegen. Grote kans dat je dan op zoek gaat naar nieuwe manieren om de zoekmachine te manipuleren en dan is het einde zoek.

5. Er wordt misbruik van je gemaakt!

Heb je er wel eens over nagedacht wat voor boodschap jij aan potentiële klanten overbrengt als er op tientallen websites een irrelevante link naar jouw zakelijke website staat? Je geeft hiermee aan dat je wanhopig bent, dat je meer klanten nodig hebt en dat er nog veel lege plekken in je agenda staan. Denk hier eens over na.

Wat voor klanten denk je dat er dan bij jou aan gaan kloppen? Mensen die weten dat jij iedere opdracht aanpakt! Dit zijn precies de mensen die misbruik van je gaan maken. Zij betalen je te weinig voor het werk dat je doet – veel te weinig! Uiteindelijk vul jij je klantenkring met klanten die voor een duppie op het eerste bankje in jouw stadion willen zitten om de show te zien. Gevolg? Je werkt 80 uur per week of meer en je vangt minder dan een fulltime vakkenvuller bij de plaatselijke supermarkt.

Een mindmap online maken is ideaal. Voorheen was het toch een beetje klungelen om een mindmap met pen en papier te maken. Er moest eens iets geschrapt worden, er moesten wel tien zaken worden bijgevoegd en uiteindelijk bestond de mindmap uit veel gekras en onleesbaar schrijfwerk. Door een mindmap online te maken kun je dit gehannes allemaal voorkomen en heb je uiteindelijk gewoon een mooie, overzichtelijke en praktische mindmap voor je neus liggen.

Wat is een mindmap?

Een mindmap is een kaart van ideeën en gedachten, zoals de naam het ook zegt. Bij vergaderingen wordt er vaak gebruik gemaakt van een mindmap. Dit wil zeggen dat er door meerdere mensen wordt gebrainstormd en ondertussen worden de ideeën die worden opgenoemd door één persoon verwerkt in een mindmap. In het midden van de mindmap wordt de kerngedachte geplaatst, zoals bijvoorbeeld een probleem dat moet worden opgelost. Vervolgens kunnen hier allemaal lijnen uit worden getrokken met mogelijke oplossingen, bijvoorbeeld. Dit zijn de hoofdthema’s die direct aan de kern worden verbonden. Een oplossing is lang niet altijd kant en klaar. Soms zijn er meerdere stappen nodig om een oplossing te realiseren. Deze stappen worden dan weer verbonden aan de oplossing. Zo ontstaat er een mindmap met veel lijnen die uiteindelijk allemaal direct of indirect in verbinding staan met de kern. Je kunt dus met een mindmap een probleem centraal stellen en deze vervolgens van meerdere kanten belichten.

Waarom een mindmap online maken?

Bij mindmapping moet er vaak snel gewerkt worden, zeker tijdens een meeting of brainstormsessie waarbij de ideeën elkaar in een rap tempo opvolgen. Het gebeurt regelmatig dat een idee opgenoemd wordt en dat deze aan het einde van het verhaal geschrapt of aangepast moet worden. Erg lastig als je dan met pen en papier zit. Je moet blijven krassen, je moet zaken toevoegen op plaatsen waar eigenlijk geen ruimte meer is en op een gegeven moment is je papier vol en de meeting nog lang niet afgelopen.

Je kunt een mindmap online maken om dit te voorkomen. In een online mindmap heb je eindeloze mogelijkheden tot het toevoegen van informatie en het verwijderen van informatie zonder dat je het overzicht verliest. Het werkt snel en eenvoudig. Daarnaast kun je de mindmap uiteindelijk natuurlijk ook gemakkelijk voor iedereen uitprinten als dat nodig is. Je kunt overigens een mindmap digitaal maken en een mindmap online maken. Daar zit nog wel een verschil in.

Een mindmap digitaal maken

Je kunt een mindmap digitaal maken met praktische software. Dit is vooral handig wanneer je de mindmaps in je eentje maakt, zonder dat anderen er constant inzicht in hoeven te hebben of de mogelijkheid moeten hebben om zelf zaken te schrappen, te wijzigen of toe te voegen. Het eindresultaat kun je natuurlijk gewoon afdrukken. Als je gebruik wilt maken van software voor mindmapping, dan kun je bijvoorbeeld kiezen voor de programma’s ConceptDraw, eDraw Mind Map of Cayra.

Een mindmap online maken

Een mindmap online maken is een betere optie wanneer er meerdere mensen moeten kunnen werken aan de mindmap. Door de mindmap online te maken kunnen meerdere personen hier wijzigingen in aanbrengen vanaf hun eigen computer. Dit is ideaal voor in bedrijven met veel betrokken medewerkers. Wil je een mindmap online maken? Dan kun je kiezen voor de tool Mindmeister. Er zijn natuurlijk wel meer tools om online een mindmap te maken.

Wij hebben diverse mindmap tools getest en zijn zelf het meest tevreden over deze tool. Dit heeft vooral te maken met de hoge mate van gebruiksvriendelijkheid, de goede mogelijkheden en het feit dat het volledig Nederlandstalig is. Vind je het geen probleem om te werken in een Engelstalige omgeving? Dan zou Bubbl.us een goede optie zijn.

Het aanmaken van een database in cPanel is redelijk eenvoudig als je een aantal stappen volgt. Deze stappen vind je hier onder uitgelegd.

Database aanmaken in cPanel

  1. Log in op cPanel
    • Begin door in te loggen op je cPanel-account. Dit doe je meestal via een URL die wordt verstrekt door je hostingprovider, gevolgd door je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Navigeer naar de databases sectie
    • Eenmaal ingelogd, zoek je naar de sectie ‘Databases’ op het cPanel-dashboard.
  3. database maken cpanelKies MySQL databases
    • Binnen de Databases sectie, klik je op ‘MySQL Databases’ of een vergelijkbare optie.
  4. Maak een nieuwe database
    • Op de MySQL Databases pagina vind je een veld om een nieuwe database aan te maken. Vul hier de gewenste naam van je database in.
    • Klik na het invoeren van de naam op ‘Create Database’ of ‘Database Maken’.
  5. Bevestiging van de database creatie
    • Na het klikken, krijg je een bevestiging dat de database succesvol is aangemaakt. Er kan een link zijn om terug te keren naar de vorige pagina.

Database gebruiker aanmaken

Database gebruiker toevoegen

  1. Maak een database gebruiker
    • Ga terug naar de MySQL Databases pagina en scroll naar het gedeelte voor het aanmaken van een nieuwe gebruiker.
    • Vul de gewenste gebruikersnaam en wachtwoord in voor de nieuwe databasegebruiker. Gebruik sterke wachtwoorden voor betere beveiliging.

Database gebruiker koppelen aan database

Database gebruiker koppelen cpanel

  1. Voeg de gebruiker toe aan de database
    • Scroll naar het gedeelte waar je gebruikers aan databases kunt toevoegen.
    • Selecteer de gebruiker en de database die je zojuist hebt gemaakt.
    • Klik op ‘Add’ of ‘Toevoegen’.
  2. Wijs privileges toe
    • Bij het toevoegen van de gebruiker aan de database, moet je de privileges kiezen die deze gebruiker zal hebben. Voor de meeste toepassingen kun je ‘All Privileges’ selecteren.
    • Nadat je de privileges hebt geselecteerd, klik je op ‘Make Changes’ of ‘Wijzigingen Doorvoeren’.
  3. Opslaan van de configuratie
    • Zorg ervoor dat je de databasenaam, gebruikersnaam en wachtwoord noteert. Deze informatie heb je nodig voor het configureren van je toepassingen om verbinding te maken met de database.

Nu heb je een werkende MySQL-database in cPanel. Deze database kan worden gebruikt voor diverse toepassingen zoals WordPress, Joomla, of andere CMS-systemen en webapplicaties.

Het instellen van e-mail doorsturen in cPanel is een vrij eenvoudig proces. Maar dat geldt uiteraard voor veel zaken waar je van weet hoe het werkt.

E-mail doorstuur cpanel

E-mail doorsturen in cPanel uitleg

  1. Log in op cPanel
    • Begin door in te loggen op je cPanel-account. Dit doe je meestal via een URL die wordt verstrekt door je hostingprovider, gevolgd door je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Zoek de e-mail sectie
    • Ingelogd, navigeer je naar de sectie ‘E-mail’ op het cPanel dashboard.
  3. Ga naar ‘Forwarders’ of ‘Doorstuurders’
    • Binnen de E-mail sectie, zoek je naar een optie genaamd ‘Forwarders’ of ‘Doorstuurders’. Klik hierop.
  4. Voeg een nieuwe doorstuurder toe
    • In het Forwarders-gedeelte zie je een optie om een nieuwe doorstuurder toe te voegen. Klik op ‘Add Forwarder’ of ‘Doorstuurder toevoegen’.
  5. Stel de doorstuuradres in
    • Hier moet je het e-mailadres invullen dat je wilt doorsturen. Voer het volledige e-mailadres in van de account waarvan je de e-mails wilt doorsturen.
  6. Voer het bestemmingsadres in
    • Vervolgens voer je het e-mailadres in waar je de e-mails naartoe wilt doorsturen. Dit kan elk geldig e-mailadres zijn, binnen of buiten je huidige domein.
  7. Bevestig de instellingen
    • Nadat je de benodigde informatie hebt ingevoerd, bevestig je de instellingen door op ‘Add Forwarder’ of een vergelijkbare knop te klikken.
  8. Controleer de instellingen
    • Na het instellen van de doorstuurder, is het goed om te controleren of deze correct is ingesteld. Dit doe je door een test-e-mail te sturen naar het adres dat wordt doorgestuurd en te kijken of deze aankomt op het bestemmingsadres.

E-mail blijft in je originele mailbox

Het is belangrijk om te onthouden dat e-mail doorsturen in cPanel niet de e-mails op je oorspronkelijke account verwijdert, tenzij je specifieke regels hebt ingesteld om dit te doen. Doorsturen betekent simpelweg dat een kopie van binnenkomende e-mails naar een ander adres wordt gestuurd.

Soms wil je even snel iets aanpassen in een bestand van een WordPress website en heb je geen FTP toegang. Als je toegang hebt tot de webhosting en deze maakt gebruik van het cPanel beheerpaneel dan kun je via de filemanager ook bestanden bewerken en opslaan. Let op dat je altijd zorgt voor een goede backup van je website voordat je iets aanpast.

File Manager in cPanel

  1. Log in op je cPanel account: Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in op de inlogpagina van je webhosting provider om toegang te krijgen tot cPanel.
  2. Zoek naar de File Manager: Na het inloggen, zoek je naar de File Manager of als je in het Nederlands werkt bestandsbeheer. Dit kun je op verschillende manieren doen:
    • Gebruik de zoekbalk: cPanel heeft een zoekbalk bovenaan de pagina. Typ “File Manager” in deze zoekbalk en de optie zou moeten verschijnen.
    • Navigeer via de gebruikersinterface: Kijk in de secties op het dashboard van cPanel. File Manager bevindt zich meestal in de sectie ‘Files’ of ‘Bestanden’.
  3. Open File Manager: Klik op het icoon of de link van File Manager. Hiermee wordt een nieuwe tab of venster geopend waarin je de bestanden van je hostingaccount kunt beheren.

File manager cpanel

In de File Manager kun je bestanden en mappen aanmaken, bewerken, verwijderen, uploaden, downloaden en beheren. Het is een nuttige tool voor het direct beheren van de inhoud van je website zonder FTP-software als bijvoorbeeld Filezilla te hoeven gebruiken.

Het maken van een database backup van een WordPress website met de gratis WordPress plugin BackWPup is een eenvoudige handeling.

BackWPupSnel een database backup maken?

  1. Download en installeer de BackWPup plugin vanuit de WordPress repository;
  2. Navigeer naar BackWPup en kies voor Nieuwe taak aanmaken;
  3. Geef de taak een naam en vink alleen Database aan;
  4. Kies een bestemming van de taak. De snelste optie is Map, dit is een map in je uploads folder;
  5. Je kunt eventueel onderaan nog kiezen om bij fouten een e-mail te ontvangen;
  6. Via Taken start je de backup.

Uitgebreide stap-voor-stap instructies voor database backup

Database backup

Installatie van BackWPup

  • Plugin installeren: Log in op het WordPress-dashboard. Ga naar ‘Plugins’ > ‘Nieuwe plugin’ en zoek naar ‘BackWPup’.
  • Plugin activeren: Klik op ‘Installeren’ en vervolgens op ‘Activeren’ naast ‘BackWPup’.

BackWPup dashboard

  • Na activering, ga naar het BackWPup-dashboard door te klikken op ‘BackWPup’ in de zijbalk van WordPress.
  • Nieuwe taak: Klik op ‘Nieuwe taak toevoegen’.

Taak configuratie

  • Taak naam: Geef de backup job een naam.
  • Taken: Vink ‘Database-backup’ aan.
  • Bestemming: Kies waar je de backup wilt opslaan (bijvoorbeeld FTP, e-mail, Dropbox, enz.).
  • Schema: Stel in wanneer en hoe vaak de job moet draaien. Je kunt kiezen voor een handmatige start of een automatisch schema instellen.

Database backup instellingen

  • Ga naar het tabblad ‘DB Backup’.
  • Controleer en bevestig de database-tabellen die je wilt back-uppen.
  • Bestandscreatie: Stel de compressiemethode in (bijvoorbeeld Gzip).
  • Kies eventueel een naamtemplate voor het backup-bestand.

Backup bestemming instellen

  • Kies bestemming: Ga naar het tabblad dat overeenkomt met je gekozen bestemming (bijvoorbeeld ‘Dropbox’ als je Dropbox hebt gekozen).
  • Volg de specifieke instructies om de plugin met deze dienst te verbinden en te configureren.

Backup taak opslaan en uitvoeren

  • Opslaan: Klik onderaan de pagina op ‘Opslaan’.
  • Uitvoeren: Je kunt de job nu handmatig uitvoeren door naar ‘Jobs’ te gaan en op ‘Nu uitvoeren’ te klikken naast de betreffende job.

Door deze stappen te volgen, kun je ervoor zorgen dat je regelmatig betrouwbare backups van je WordPress-database maakt, wat cruciaal is voor de veiligheid en duurzaamheid van je website.

Het comprimeren van afbeeldingen is een belangrijke stap in het optimaliseren van je website of webshop. Gecomprimeerde afbeeldingen zorgen voor snellere laadtijden, wat weer van belang is voor het verbeteren van de gebruikerservaring en SEO-prestaties. Hoewel Adobe Photoshop een populaire tool is voor beeldbewerking, bestaan er alternatieven die eenvoudig en kosteneffectief zijn. Een mogelijk alternatief is BulkResizePhotos.com, een online tool die efficiënte en snelle beeldcompressie biedt zonder dure licenties.

Bulkresize website

Wat is BulkResizePhotos.com?

BulkResizePhotos.com is een gratis website die gebruikers in staat stelt om snel de grootte van afbeeldingen te verkleinen of te comprimeren. Deze tool vereist geen registratie of download, waardoor het een makkelijke optie is voor iedereen die snel afbeeldingen wil bewerken zonder technische vaardigheden.

Voordelen van Bulkresizephotos.com

  1. Gebruiksgemak: De interface van BulkResizePhotos.com is eenvoudig en intuïtief, wat het makkelijk maakt voor gebruikers om zonder veel technische kennis aan de slag te gaan.
  2. Batchverwerking: Gebruikers kunnen meerdere afbeeldingen tegelijkertijd comprimeren, wat tijd bespaart, vooral bij het werken aan grote projecten.
  3. Aanpassingsopties: Naast het comprimeren van afbeeldingen, biedt de tool ook opties voor het wijzigen van de afmetingen, het converteren van bestandstypes, en het toepassen van basale bewerkingen.
  4. Snelheid: De tool werkt snel, zelfs bij het verwerken van grote aantallen afbeeldingen, wat bijdraagt aan een efficiënt workflowproces.
  5. Geen kwaliteitsverlies: BulkResizePhotos.com comprimeert afbeeldingen met minimale tot geen kwaliteitsverlies, wat essentieel is voor professioneel ogende websites en webshops.

Waarvoor gebruik je de tool?

  • Webontwikkeling: Bij het ontwerpen van WordPress websites en webshops waarbij de laadsnelheid van de pagina cruciaal is.
  • Social media marketing: Voor het snel bewerken van afbeeldingen voor gebruik op verschillende sociale mediaplatformen.
  • E-mail marketing: Bij het versturen van nieuwsbrieven met bijvoorbeeld ActiveCampaign waarbij gecomprimeerde afbeeldingen nodig zijn om de laadtijden te minimaliseren.

BulkResizePhotos.com biedt een toegankelijke en efficiënte oplossing voor het comprimeren van afbeeldingen, zonder de noodzaak voor dure software zoals Photoshop. Het is heel nuttig voor online marketeers en webontwikkelaars die werken aan projecten waarbij snelheid, efficiëntie en een goede beeldkwaliteit van belang zijn.

Meer Informatie: BulkResizePhotos.com

Rich snippets zijn een type gestructureerde data markup die webmasters kunnen toevoegen aan hun HTML van een website om zoekmachines te helpen beter te begrijpen wat de inhoud van hun pagina’s is. Dit helpt zoekmachines om meer informatieve en visueel aantrekkelijke zoekresultaten te bieden, wat de zoekervaring voor gebruikers verbetert.

Wanneer je rich snippets gebruikt, kan de weergave van je pagina in de zoekresultaten uitgebreider en aantrekkelijker worden. Dit kan onder meer beoordelingssterren, afbeeldingen, prijsinformatie, auteur, evenementdata, receptdetails en meer bevatten. Door deze extra informatie wordt je zoekresultaat prominenter en kan het leiden tot een hogere klikfrequentie.

Voordelen van Rich Snippets

  1. Betere zichtbaarheid: Door extra details weer te geven, onderscheidt jouw zoekresultaat zich van de rest.
  2. Hogere klikfrequentie: Aantrekkelijkere zoekresultaten kunnen meer klikken genereren.
  3. Verbeterde gebruikerservaring: Biedt gebruikers nuttige informatie nog voordat ze op je website klikken.
  4. Nauwkeurigere targeting: Helpt bij het aantrekken van relevanter verkeer naar je site.

Voorbeelden van Rich Snippets

Productbeoordelingen

Sterbeoordelingen en prijsinformatie voor producten. In Google wordt er direct getoond wat de beoordeling is van jouw product en wat de kosten zijn. Ook de voorraad wordt erbij vermeld.

Rich Snippets

Recepten

Stamppot receptAfbeeldingen, ingrediënten, kooktijd en calorieën voor recepten. Dit kun je bijvoorbeeld met de WP Recipe Maker plugin inregelen.

Evenementen

Data, tijden en locaties voor evenementen.

Personen

Informatie over personen, zoals een beroep en geboortedatum.

Bedrijven en organisatie

Gegevens zoals adres, contactinformatie en een logo.

Hoe maak je Rich Snippets?

Rich Snippets worden geïmplementeerd door gestructureerde gegevens in de HTML van je webpagina’s op te nemen, meestal in de vorm van JSON-LD, Microdata of RDFa. Google en andere zoekmachines gebruiken deze gestructureerde gegevens om de extra informatie in hun zoekresultaten weer te geven. Je kunt hiervoor ook een SEO plugin als bijvoorbeeld RankMath of Yoast gebruiken, deze voegen automatisch gestructureerde gegevens toe om de Rich Snippets te genereren.

Tools om te gebruiken

Je kunt tools zoals Google’s Structured Data Testing Tool of Schema Markup Validator gebruiken om je gestructureerde data te testen en te zorgen dat ze correct zijn geïmplementeerd.

Het correct gebruiken van rich snippets kan een belangrijke rol spelen in SEO en de algehele zichtbaarheid van je website in zoekmachines verbeteren.